وہ غلطی جو گرمیوں میں بالوں کی صحت برباد کردے

موسم چاہے کوئی بھی ہو جلد اور بالوں کی صحت کا خیال رکھنا بے حد ضروری ہے، بالوں اور جلد کے لیے ایک باقاعدہ بلاناغہ روٹین انہیں طویل وقت تک صحت مند رکھتی ہے۔
موسم گرما میں اکثر افراد ایک ایسی غلطی کرتے ہیں جو بالوں کے لیے نہایت نقصان دہ ہوتی ہے، یہ غلطی ہے روزانہ شیمپو کا استعمال۔
گرمیوں میں دھول مٹی اور پسینے کے سبب بال چپچپے ہوجاتے ہیں جس کا بہترین حل لوگوں کے خیال میں روزانہ یا ایک دن کے وقفے سے شیمپو کرلینا ہے۔
لیکن آپ نے کبھی غور کیا ہو تو آپ کو معلوم ہوگا کہ اس عادت کی وجہ سے گرمیوں میں بال نہایت روکھے اور بے رونق لگنے لگتے ہیں۔
ماہرین کے مطابق سر کی جلد سے قدرتی طور پر خارج ہونے والی چکنائی بالوں کو دھوپ سے حفاظت فراہم کرتی ہے، اگر آپ انہیں روز دھوئیں گے تو ان کی یہ حفاظتی تہہ ختم ہوجائے گی جس کے بعد آپ کے بال دھوپ کی براہ راست زد میں آجائیں گے۔
اس لیے ضروری ہے کہ روزانہ شیمپو کے استعمال سے گریز کیا جائے۔
ماہرین کے مطابق موسم سرما اور معتدل موسم میں ہفتے میں دو بار، جبکہ موسم گرما میں ہفتے میں 3 بار سے زائد شیمپو کا استعمال نہ کیا جائے۔
شیمپو کرنے سے قبل بالوں میں تیل ضرور لگائیں اور شیمپو کے بعد کنڈیشنر کا استعمال کریں تاکہ بالوں کی نمی برقرار رہے۔
اگر آپ نے سارا دن دھوپ میں گزارا ہے تو دن کے اختتام پر بالوں کو ضرور دھوئیں کیونکہ دھوپ میں سارا تیل خشک ہوچکا ہوگا اور بال نہایت روکھے ہوجائیں گے، لیکن کوشش کریں کہ اس موقع پر بال دھونے سے قبل تیل سے مساج ضرور کریں، یا پھر دہی یا ایلوا ویرا کا استعمال کریں۔
موسم گرما میں سر کو کھلا رکھیں تاکہ بالوں کی جڑوں تک تازہ ہوا پہنچے، البتہ تیز دھوپ یا گرد و غبار میں نکلنے سے قبل بالوں کو لازمی ڈھانپیں۔

Views= (253)

گروپ جائن کرنے کے لیے کلک کریں (NewsHook) /#/ (NewsHook-2)

اہم خبریں/ تازہ ترین